Saturday 6 April 2013

Macaron from Mas Macaron

Salam semua,
Aku ni suka sgt baking kek..tapi 2, 3 minggu ni rasa malas sangat nak membaking ; p jadi atas dasar nafsu makan yg melampau-lampau terhadap nakanan manis2, aku dengan bangganya telah meng`order` macaron dari fb Mas Macarons. .

Kelmarin, encik suami pun gi pick up di pejabat pos. Aku beli set promosi, 4 dozen dengan harga RM99.00 termasuk postage ke sabah. Ok la kan..

Aku pilih 4 perasa iaitu chocolate, red velvet, orange dan strawberi. Setakat ini semasa entry ini ditulis, 3 flavor dah abis dlm masa 24 jam. Adusss...aku la yg bnyak makan tu, dgn si kecik sorang ni.
Ada stiker tulis kena letak dalam freeze 8 jam sebelum makan, aky letak 8 minit ja..huhu

No comments :

Post a Comment

My Wedding

Daisypath Anniversary tickers

Happy Birthday Aqil

Daisypath - Personal pictureDaisypath Happy Birthday tickers

Happy Birthday Afiy

Daisypath - Personal pictureDaisypath Happy Birthday tickers

Jom Klik