Monday 8 April 2013

Aura White Part II

Salam semua,

Okey, aku bukan nak bagi testimoni ye, cuma nak bagitau. Aku dah 2 hari minum aurawhite k, baru 2 hari. Dan aku telah menyahkan (eh, cam pelik je).. takpelah perkataan lain mengelakkan semua minuman berkafein..huhu..tragisnya..my feberet..

InsyaAllah aku akan amalkan sampai abis sebotol, kalo best aku akan teruskan sampai berbotol-botol. Member2 aku asik mainkan aku je, cakap nanti putih sangat tak perasan aku kat dinding. menyampah i..jeles la tu...kahkah

Pada penjual-penjual nantikan testimoni dari ku yang bakal cun melecun ini..kui kui





 Photobucket

No comments :

Post a Comment

My Wedding

Daisypath Anniversary tickers

Happy Birthday Aqil

Daisypath - Personal pictureDaisypath Happy Birthday tickers

Happy Birthday Afiy

Daisypath - Personal pictureDaisypath Happy Birthday tickers

Jom Klik