Sunday, 21 April 2013

Gwiyomi Kiyomi

Good Morning Monday!

Gwiyomi? ape tu? nak tengok ahkak ni buat gwiyomi tak? huhuhu.. kalau ahkak buat pon untuk tontonan diri sendiri je lah, dari dapat ribu² dislike di youtube..

Gwiyomi tu lebih kurang macam tarian comel la, asal dari Korea. Hanya gerakan tangan dengan aksi² wajah yg comel.. tak taulah comel ke tak..untuk budak² sekolah mungkin rasa sangat comel la kot, untuk org² dewasa ni mungkin tidak lagi comel. Aku nak tunggu si Bobo ni buat Gwiyomi, comel ke tak..

Gwiyomi dari Wawa Zainal

Yang ni pon best

 Cute kids.

Nak belajar cara-cara nak nari Gwiyomi ni, jom belajar sini.


 Photobucket

My Wedding

Daisypath Anniversary tickers

Happy Birthday Aqil

Daisypath - Personal pictureDaisypath Happy Birthday tickers

Happy Birthday Afiy

Daisypath - Personal pictureDaisypath Happy Birthday tickers

Jom Klik