Thursday, 11 April 2013

New Stuffs for Home

Salam Jumaat,

Sebenarnya perkara ni berlaku dah 2,3 hari lepas..huhu.. Memandangkan almari kami dah dalam lingkungan nak reban, jadi aku suggest kat incik bos tu, suh beli lemari baru. Hihi.. Pastu dipikir-pikir balik, kami rancang nak beli besi pasang di dinding..senang sikit. Beli almari barupon konfirm pnuh pulak yg tu, satgi kena tambah lagi 2,3 buah almari lak.

Kemudian, masa org datang baiki tandas sebab sinki dah patah riuk, pasang sekali mangkuk tandas, tukar sebenarnya. Kami pon amek kesempatan mintak dorang pasang besi sangkut baju dan juga ampaian yg siap pasang tu. Senang keja aku, jimat ruang lgi. Cuma aku kena jinjat sikit la penyidai tu tinggi..
 Keje menyidai baju sangat senang lepas ni, jgn malas lagi ye.

Ini yg merajinkan aku basuh baju tu ;p kengkonon je..huahua.. Terus sepantas kilat incik bos menggantungkan semua baju2 dia, mungkin sebab dia riso aku transfer tudung2 aku tu ke situ..hehe..tul tak incik bos????


 Kalo tudung aku kat situ lawa gak eh!

My Wedding

Daisypath Anniversary tickers

Happy Birthday Aqil

Daisypath - Personal pictureDaisypath Happy Birthday tickers

Happy Birthday Afiy

Daisypath - Personal pictureDaisypath Happy Birthday tickers

Jom Klik