Monday 8 April 2013

Itu Pilihan Masing²

Perang sudah bermula!!

Perang ape? mestila perang bendera..hehehe..antara BN, PAS, PKR, DAP dan lain². Makin pening bila ada perang di FB, aduhh, ini yang pening kepala. Aku ada la juga like beberapa page macam Saya Sayang Tun Mahathir, Barisan Nasional, Akademi Al Quran, Anti PKR, dan lain² lah.

Tapi bukan aku nak kempen, cuma nak luahkan beberapa perkara yg aku rasa korang tak layak buat dan membuatkan aku meluat. Yang pertama, jika anda kakitangan awam atau kerja dengan kerajaan, eloklah duduk diam² je. Kurangkan atau aku rasa patut korang diamkan saje ape pendapat korang yg berunsurkan politik tu. Tak salah kalo korang anti-kerajaan sekalipun, tapi korang sangat² kena sedar tentang kedudukan korg sebagai orang kerajaan.

Yang kedua, aku rasa jangan kongsikan sesuatu yang korang rasa korang bukan orang yang selayaknya bercakap tentang perkara itu. tak payah la korang cakap orang tu berdosa, org tu salah, org tu tak patut, cakap je dengan laki masing² atau isteri masing². Ni naik kat wall aku, aku pulk tambah saham nanti terbaca status korang. Nak di blockkan korang kawan² aku jugak. Huhuhu..

APA PUN TAK BOLEH!!



 Photobucket

No comments :

Post a Comment

My Wedding

Daisypath Anniversary tickers

Happy Birthday Aqil

Daisypath - Personal pictureDaisypath Happy Birthday tickers

Happy Birthday Afiy

Daisypath - Personal pictureDaisypath Happy Birthday tickers

Jom Klik