Wednesday 10 April 2013

Lagu 'Sayang' Versi Tauhid

Kreatif betul budak² zaman sekarang, aku rasa budak² universiti la ni, time aku dulu, youtube pon tak berapa reti nak guna, nak taip esaimen pun pi CC, pastu lak sapa ada PC atau leptop memang loaded gila la time tu. Gila nak beli, leptop time tu dalam RM3K lebih. Pinjam dari kawan² yg kaya jelah.

Nak tengok smartphone pon pon jangan harapla, time tu Nokia 3310, banyak lagi la. kalo sapa ada yg screen kaler² tu kira hebatla. Zaman sekarang adik aku yg form 6 tu pon dah tergedik-gedik nak leptop, anak aku yg 5 tahun & 3 tahun tu pon dah ada android senirik..aku rasa naik darjah 1 nanti masing² ada iphone dah pa.

Aduihh, zaman dah berubah...huhuhu..kena sedar diri la. Sekarang RM250 free² ja kerajaan bagi kat mereka² yg bergelar student, utk family pon ada, RM500 lak tu. Padanla, gaji pon kui tinggi. Sara hidup pon tinggi. Kalo tak mana aku nak korek ratus² beli gadget kat anak² aku nanti. Konfim la kalo kawan² ada dorang pon nak jugak.

Bah, korang layanlah lagu² yg aku amek dari yutube ni.

 Parody 'Sayang' versi tauhid yg insaf

Parody dari 'Bobo' yg aku gelak sampai keras perut


 Photobucket

No comments :

Post a Comment

My Wedding

Daisypath Anniversary tickers

Happy Birthday Aqil

Daisypath - Personal pictureDaisypath Happy Birthday tickers

Happy Birthday Afiy

Daisypath - Personal pictureDaisypath Happy Birthday tickers

Jom Klik