Friday, 1 June 2012

Saya Tak Suka Nangis


Kenapala menangis ni sangat sinonim dengan orang perempuan? sikit2 nak nangis kan..
Saya pon kalo boleh tak nak menangis, nangis dalam hati je, bolek kan? ;p
Tapi kadang-kadang, kita tak dapat tahan perasaan, rasa macam taknak menangis tapi tiba2 basah je mata, kendian turun di pipi .. 
Menangis bukan sebab sedih, tapi marah pon boleh nangis, tak suka pon boleh nangis, tension pon nangis, rasa bersalah lagi lah nangis...huwaaa

Kadangkala tu bila tengok orang lain dapat, tapi kita sorang yak dapat, pon boleh nangis...sebab rasa sangat ganjilllll ;)


Apa2 pon, saya sebagai seorang perempuan, menangis ni boleh dianggap sebagai ubat, bila dah nangis kita akan rasa lega, rasa puas. Walaupon mata bengkak, sembap dan merah menyala tapi hati rasa senang ;)

"Crying is our natural, built-in healing system"

- Kepada suamiku, terima kasih sebab sudi melayan bila isterimu nangis -


 Photobucket

My Wedding

Daisypath Anniversary tickers

Happy Birthday Aqil

Daisypath - Personal pictureDaisypath Happy Birthday tickers

Happy Birthday Afiy

Daisypath - Personal pictureDaisypath Happy Birthday tickers

Jom Klik