Sunday, 3 June 2012

Segmen : Pencarian Blogger Follower Bawah 500

Assalamualaikum semua,
Segmen ke-tiga kiter nak join dari Miss Z..yuhuuu
miss Z tanya berapa followers blog yg uols ade...
Jawapannya 23 orang ;)
ok la tu dari takder kan..saya menulis blog sebab nak tepek gambo dan resepi supaya saya tak lupa resepi tu, dan leh tengok balik gamba2 tu dengan mudah takyah godek2 leptop ;)
sekarang baru rasa cam nak tambah follower sebab jeles tengok blog kawan U saya si fariza ada beribu followers ;p wah! dengan jujurnya =_=

 Jadi silalah join blog saya, sebab saya nak buat giveaway, dan hadiah yg lumayan di sponsor oleh Zary Collection...sila klik!

Photobucket

My Wedding

Daisypath Anniversary tickers

Happy Birthday Aqil

Daisypath - Personal pictureDaisypath Happy Birthday tickers

Happy Birthday Afiy

Daisypath - Personal pictureDaisypath Happy Birthday tickers

Jom Klik