Tuesday 19 June 2012

Kenapa nak laju-laju

Aku pemandu berhemah!


Ececeh...ayat. Tapi serius, aku memang seorang pemandu yang sangat mematuhi undang2 jalan raya.
Aku wajib pakai seatbelt, tapi penah juga tak pakai masa pregnant 8 bulan, pastu ada roadblock kena tahan polis..dia tengok perut ja dia suruh jalan...hihi

Aku pelik sangat ada orang yg ikut belakang kereta pastu cucuk2, suh laju atau cepat, walhal lagi 10m je lampu isyarat, konak laju mende, ko kena stop gak kat lampu merah tu..nak je aku buka tingkap pastu jerit "woi, lesen terbang ke?"

Pastu aku heran, kalo ko lambat ko tetap gak nak dok lane kanan, dah tau kura2 belagak arnab. bila orang follow belakang dan berderet, boleh buat dono je, kalo aku ikut belakang dia aku ke kiri, pastu biar lori ke, MPV ke takpon hilux follow keta tu, mesti dia ke kiri! betul...

Pada yang memandu, takyah laju2, sampai nak cucuk2 kereta orang wpon kat lane kiri, kalo aku driver tu aku buat tak tahu je..POYO!

Jangan belagak, sekalipon ko pakai BMW jangan riak, sebab itu cuma milik bank..ko pinjam je..

 Photobucket

No comments :

Post a Comment

My Wedding

Daisypath Anniversary tickers

Happy Birthday Aqil

Daisypath - Personal pictureDaisypath Happy Birthday tickers

Happy Birthday Afiy

Daisypath - Personal pictureDaisypath Happy Birthday tickers

Jom Klik