Sunday 10 June 2012

Kenapa saya tulis blog?


Salam semua...
Hari nie dah Ahad kan, hari terakhir cuti sekolah..jadi pada adik2 blogger yang masih sekolah tu gi cari baju sekolah, iron siap2, tengok kasut sekolah dah cuci ke belom.. alamak! kasut sekolah anak saya pon belom cuci, PASTI pon pakai kasut sekolah tau, aqil siap nangis lagi kalo tak pakai kasut sekolah ;p

Eh, salah story lak..



Kenapa saya tulis blog?
  1. Sebab saya ada broadband, rugi kalau tak guna. Ada 2 lagi tau!
  2. sebab saya ada blogshop, selalu online, jadi kalau dah siap update blogshop dah tak buat mende, jadi buka la personal blog lak.
  3. saya dah mula tulis blog since 2008, masa baru datang Sabah, tapi tutup bloig lama, dan buka blog baru tahun lepas. hanya sebab nak kongsi cerita hidup di negeri orang.
  4. saya suka travel, selain cerita kat mak nak cerita kat sapa lagi kan..jadi tulis la kat blog dan tepek gambar travel ni..tak rugi!
  5. saya boring, takder mende nak buat, jadi taip2 pon ok ;p


Ada kawan saya kata, "nak tulis blog lah, nak boh iklan, leh dapat duit lebih"
In my opinion, memang tak kemana blog ko tu, ko je yg syok sendiri. Tulis lah blog sehebat mana, jika bukan rezeki kamu dengan menulis blog, its nothing! Tulis lah dengan ikhlas..

Ramai kan students yg jadi bloggers, ada yg tulis "Saya menulis kerana ikhlas, bukan nak glamour"

Ecececehh..

Tapi ko tulis gak ayat ini, "SILA KLIK ADS SAYA, SAYA AKAN KLIK ADS KAMU JUGAK"

lucu bah kau ini...

Adik2, tak salah berusaha, tapi betulkan niat ye sayang2~

Niat yang baik akan mendapat balasan yang baik, INSYAALLAH

 Photobucket

3 comments :

  1. kikiki...kelakar la..sila klik iklan saya sis..tp dah xde..dh remove..hihi
    actually..kita pn punya niat yg sama utk berblogging...janji hati kita riang ria kannn...
    byknye broadband...ni mesti cik abg punya 1 lg tu...betul kata sis..benda yg ada harus dimanfaatkan sebaik mungkin...

    ReplyDelete
  2. Hehe..i like blogging too

    Mymomsbest.us

    ReplyDelete
  3. Yumida: ada 2 pon berebut...hmmm
    sherry: me too

    ReplyDelete

My Wedding

Daisypath Anniversary tickers

Happy Birthday Aqil

Daisypath - Personal pictureDaisypath Happy Birthday tickers

Happy Birthday Afiy

Daisypath - Personal pictureDaisypath Happy Birthday tickers

Jom Klik