Friday, 8 June 2012

Rasa macam nak jatuh

GILA!! 
Macamana la aku boleh terloncat-loncat nak naik topgun ni!! haha

Sebenarnya di KK ada UK funfair, agak hebat la berbanding yang lain-lain, sebab permainan dia agak mengerikan dan tidak sesuai untuk kanak2!! huhu
Sebelum ni ada juga masa di KDCA, tapi bila pergi rasa cam kat Filipin, cam kat Cina pon ada, sebab nak jumpa org Melayu sangat susah, kawasan kadazan dusun situ.

Kali ni buat dekat Jakel, hampir sangat dengan UMS, apa lagi ramai la org melayu kat sana, ok lah sikit paham gak masing2 bercakap.

Sampai je aku ternaik pulak TOPGUN!

Excited weh, masa bergerak sikit la, senyum2 lagi kat laki aku ngan anak2 kat bawah, masa betul2 kat TOP kali pertama masih lagi buka mata , kali kedua buka mata lagi, dah nampak keta parking kat 1Borneo, kali ke3 aku dah tak tahan, rasa macam nak jatuh!!! huaaa, nak turun, STOP please!

tangan dan kaki dah kuat tahan badan yg rasa macam nak jatuh ni, mengucap taktaula tah berapa kali..
Dah pelan tu, Ya Allah terima kasih selamatkan hambaMu!

Turun je lemah lutut den, languh kaki tangan...tkmau dah naik!!!


Inilah topgun itu






permainan kat sini agak mencabar, tapi banyak yg tidak sesuai untuk kanak2..jadi mak bapak budak je yg sesuai..

Photobucket

My Wedding

Daisypath Anniversary tickers

Happy Birthday Aqil

Daisypath - Personal pictureDaisypath Happy Birthday tickers

Happy Birthday Afiy

Daisypath - Personal pictureDaisypath Happy Birthday tickers

Jom Klik