Tuesday, 12 June 2012

Rambut kena gunting

Salam semua..
Seingat saya lah kan, sejak adham hafiy ni lahir, baru sekali je kena bawa pegi kedai gunting rambut, tu pon reyau macam sakit, terpaksa gunting sikit ja, tak perasan pon. Hujung tahun lepas.

Rambut Hafiy jenis lembut, halus dan nipis. Nak gunting pendek sayang sangat, takut dia tak comel juga ;p

Tapi, since dia ada ruam yg mengganas di bahagian belakang, sampai malam2 tangan ibu garu belakang dia je, pastu kulit kepala dah nampak berkerak. Baru la nak paksa dia botakkan rambut.

Tapi tak sampai hati, potong no 3 je, tepi no 2.
 
 Gambar sebelum gunting rambut..huhu The Beattles


Ha, kan comei...baru nampak ringan ;p

 Darwisy!! lebih kurang muka dorang kan =_=
Photobucket

My Wedding

Daisypath Anniversary tickers

Happy Birthday Aqil

Daisypath - Personal pictureDaisypath Happy Birthday tickers

Happy Birthday Afiy

Daisypath - Personal pictureDaisypath Happy Birthday tickers

Jom Klik