Wednesday 30 May 2012

My New Fareeda

Hari tu, masa pergi Karnival Puteri Korporat 1Sabah di Tanjung Aru Plaza, sempat la jugak beli 2 helai tudung Fareeda ni. memang kalao gitau kawan 1 sekolah memang diorang kata aku over dan kaya gila la ;)

Tapi sebenarnya kalo bajet lebih je aku beli, tu pun baru sekali.. kalaula diorang tahu ;)

Apa ayang aku suka dengan tudung Fareeda ni awning dia yang tebal, memang aku pasti susah nak patah atau herot petot. kain walaupon 3 layer memang tidak panas, sebab kain chiffon lembut dan nipis.

Warna pon cantik, jahitan yg bagus. Disarankan kumpul duit dan beli 3 bulan sekali, sebab harganya mencecah RM150 sehelai ;)


Love this color

Pada yang berminat boleh intai-intai line ini:-
Nanti saya update lagi ye!!!
Photobucket

No comments :

Post a Comment

My Wedding

Daisypath Anniversary tickers

Happy Birthday Aqil

Daisypath - Personal pictureDaisypath Happy Birthday tickers

Happy Birthday Afiy

Daisypath - Personal pictureDaisypath Happy Birthday tickers

Jom Klik