Wednesday 8 May 2013

Karme Whitening Skincare

Salam semua,


Hari ni nak kongsi tentang 1 lagi produk yg semakin glamer, tapi lagi glamer lah si Bobo King of Parody tu...hehehe


Produk ni mula jadi semakin dikenali setelah Leuniey Natasha memperkenalkan di intagram dia, bila permintaan semakin tinggi, maka si Leuniey pon buka order untuk yg berminat. Aku pon tak ketinggalan, beli jugak tapi dari FB. Ada yg kata produk ni dari Thailand, sbb memang terkenal di Kelantan, tapi tengok di kotak, kilang di Hong Kong.


Produk ini mengandungi bahan-bahan yang penuh dengan ciri2 ekstrak sayuran semulajadi yang tidak membahayakan kulit anda. Ia juga mendapat kelulusan dari INTERNATIONAL BEAUTY EXPERTS OF GERMAN yang mengatakan produk ini TIADA KESAN SAMPINGAN. Produk ini juga SESUAI UNTUK SEMUA JENIS KULIT. Ia mengandungi bahan pelembap untuk kulit yang kering, kulit yang berminyak, berjerawat dan jeragat. Mengandungi bahan polysaccharide dan acid amino untuk membantu pencerahan kulit.

Pencuci muka pemutih pleiotropic adalah untuk membuang segala kotoran dan minyak yang berada di dalam riang roma kulit.

Krim malam & siang mengandungi kesan bahan yang berulang menghilangkan kesan jerawat, jeragat dan bintik hitam di muka. Ia mengembalikan kulit yang kusam dan yang paling penting ialah dapat memutihkan kulit dalam jangka masa yang singkat serta menjadikan kulit anda lebih anjal dan sekata.






RIVIEW

Setelah bebarapa minggu menggunakan produk Karme ni, aku suka. Sebab pencuci nya memang membuang kotoran di muka. Sebab aku pakai foundation, jadi aku cuci 2 kali. haha..lepas cuci memang wajah kita akan nampak lebih cerah dan gebu je.

Krim malam aku pakai bersama-sama Nutox night cream, lepas pakai memang kulit berminyak. aku biar je bermintak pon. 

Krim siang lak aku pakai lepas apply Nutox moisturiser, kemudian sunblock. Cuma krim siang Karme bila pakai nampak macam muka jadi putih, tunggu dalam 2 minit baru ngam dengan kulit muka kita. baru pakai foundation cam biasa. 


Photobucket

No comments :

Post a Comment

My Wedding

Daisypath Anniversary tickers

Happy Birthday Aqil

Daisypath - Personal pictureDaisypath Happy Birthday tickers

Happy Birthday Afiy

Daisypath - Personal pictureDaisypath Happy Birthday tickers

Jom Klik