Monday 15 October 2012

Tafsir Mimpi Ular

Ini adalah berdasarkan sumber internet~

Bagi mereka yg belum berkahwin, maksud aku bujang, mungkin bila bermimpikan ular memang berita baik. Tapi bagi wanita seperti aku yg berkahwin dan beranak 2, memang kurang baik. Pehal pulak aku mimpi ular ni, aku dah kawen lerrr~ hahaha

 Aku banyak kali mimpikan ular, selalu kena kejar ular lah. Lari sampai tak cukup tanah, jaga dari tidur kepenatan. Last sekali aku mimpi ada ular hitam besar kejar aku, kejer punya kejar, ular tu patuk, tapi tak kena. Aku elak. Pastu ada 'tuan' dia panggil ular tu balik.

Tapi bila cari info pasal mimpi ular ni ada banyak firasat.  
 Jika anda seorang jejaka atau seorang gadis bermimpi melihat atau dipagut (digigit) ular, bermakna akan segera mendapatkan pasangan atau jodoh. Dan bila anda telah menikah bermimpi demikian, bermakna akan memperoleh kemakmuran hidup. Mimpi melihat ular kecil dengan tiba-tiba berubah menjadi naga, bermakna akan ada orang besar yang menolong anda. Melihat ular berwarna-warni, bersirat kebahagiaan segera terbayang pada anda. Mimpi melihat ular yang banyak sekali, bermakna akan panjang umur. Mimpi dikelilingi banyak ular, bermakna firasat akan banyak orang yang memusuhi anda.

 

 Photobucket

5 comments :

  1. as salam,

    dari pengalaman sbab saya pun dah bkahwin ..pelik jugak kan mimpi2 ular ni...nak elak dari mimpi tu, amalkan baca surah al mulk setiap lepas isyak..insha Allah takde gangguan mimpi pelik lagi..

    ReplyDelete
  2. Kalau mimpi ular berank2

    ReplyDelete

My Wedding

Daisypath Anniversary tickers

Happy Birthday Aqil

Daisypath - Personal pictureDaisypath Happy Birthday tickers

Happy Birthday Afiy

Daisypath - Personal pictureDaisypath Happy Birthday tickers

Jom Klik