Saturday 3 November 2012

Tadika Pilihan Hati

Assalamualaikum ibu², bapa² dan adik² yang berminat baca blog ni ;p

2, 3 hari ni banyak masa digunakan dlm mencari tadika yg bagus untuk aqil. Tahun depan dia dah 5 tahun, rasanya dah sesuai kot dia fokus pada pembelajaran yg sesuai dengan umur dia. Mulalah aku survey tadika yg baik kat negeri Sabah ni. Tapi yg tak bestnya takdak tadika kat sini yg memenuhi kehendak dan ciri² yg aku nak. takdak yg berunsurkan islamic.

Tapi kat sini nak juga aku sertakan beberapa tadika dan yuran masuk serta yuran bulanan ikut survey aku lah;

  • Smart Reader Kids - yuran masuk RM1000 - Yuran bulanan RM270 (ada di KK)
  • Genius Aulad - yuran masuk RM788+ - yuran bulanan RM238 (takde kat sabah)
  • Little caliphs - yuran masuk RM850+ - yuran bulanan RM180 (ada kat sabah)
  • CIC - takde kat sabah
  • PASTI - Yuran tahunan RM  - yuran bulanan RM110 - (ada kat sabah)
Kalaulah ada Genius Aulad kat Sabah ni memang aku dah hantar. jadi pilihan kedua, Little caliphs lah, walaopun agak mahal tapi rasa sesuai kot dengan aqil..

Semoga aku dan suami buat keputusan yg terbaik untuk aqil dan afiy ;) aminnn


 Photobucket

6 comments :

  1. as salam

    insya Allah buatlah yg terbaik, moga dimudahkan urusan :)

    ReplyDelete
  2. as salam dear..

    google2 tadika d sabah ni jumpa pula blog ni. im also searching for tadika with islamic orientaion d kk ni..

    btw maw tanya, little caliph d kk ni d mana? coz yg i survey tu under PASTI tp gunakan little Caliph approach dekat sepanggar..

    my son also 5 years next year so tgh cari jugak.. :)

    ReplyDelete
  3. saya pelik kenapa saya tnya kawan saya cakap little caliph kat putera perdana to rm350.00 sebulan

    ReplyDelete
  4. saya tengah survey tadika untuk anak saya 4 tahun n 5 tahun dia di sunshine tuaran,so saya nak survey 6 tahun dia belajar agama pula,tanya pasti dah penuh,so betul ke little caliph betul ke rm350.00 mahal juga kan

    ReplyDelete
  5. Salam pn. shafinas,
    saya dah pegi little caliph di putera perdana, RM250 sampai jam 1.
    mungkin RM350 sampai jam 5 ptg. harap dpt membantu puan ;)

    ReplyDelete
  6. Jauhnya putera perdana..area2 bandar kk takde ke?

    ReplyDelete

My Wedding

Daisypath Anniversary tickers

Happy Birthday Aqil

Daisypath - Personal pictureDaisypath Happy Birthday tickers

Happy Birthday Afiy

Daisypath - Personal pictureDaisypath Happy Birthday tickers

Jom Klik