Tuesday, 9 October 2012

Aqil Punya Hal

Seronok ada anak ni, sentiasa terhibur dengan hal dorang. Kalau boleh, setiap apa yg anak2 buat, anak2 cakap, nak je aku rakam. Nanti dah besar2 leh rewind balik :)

Haritu sembang2 dengan aqil, bila dah tak ingat. Lucu budak2 ni bila cakap.

Ibu : aqil nak adik lagi ka?
Aqil : Nakla. Aqil nak adik yg baby, aqil takmau adik yg besaq tu. takleh dukung.
Ibu : Hmmm...aqil nak adik boy ka adik girl?
Aqil : mestila boy, nanti aqil leh cium2 adik baby boy tu
Ibu : Adik girl takmau ka? adik boy kan aqil dah ada.
Aqil : Takmau adik girl. Nanti kalo aqil cium adik girl, terus aqil bertukar jadi girl.
Ibu : *&^%$# speechless

*******************************************

Ibu : Nanti...ibu beli katil, aqil tidur kat bilik lagi 1 na, dengan adik
Aqil : Ibu tidoq sekali dengan aqil?
Ibu : Taklah, ibu tidoq bilik ni
Aqil : Abah?
Ibu : Abah pun tidoq bilik ni
Aqil : Kalau hantu tangkap aqil macaman?
Ibu : Mana ada hantu.
Aqil : Kalau aqil nak susu?
Ibu : Nanti ibu dengan abah buat la susu kat aqil. Aqil kan dah besaq, aqil kena tidoq ngan adik, takleh dah tidoq ngan ibu.
Aqil : Sebab ibu girl?
Ibu : Ya
Aqil : kalau macam tu abah pun kena tidoq ngan aqil, abah kan boy sama macam aqil.
Ibu : Hmmmm ;)

  Photobucket

My Wedding

Daisypath Anniversary tickers

Happy Birthday Aqil

Daisypath - Personal pictureDaisypath Happy Birthday tickers

Happy Birthday Afiy

Daisypath - Personal pictureDaisypath Happy Birthday tickers

Jom Klik