Tuesday, 2 October 2012

Edisi SAYA SAYANG ISTERI

Hari tu, Jumaat, buka FB je hero pujaan hatiku tu tag 1 gambar ;) sekali buka, tadaaaaaaa!

 Kan dah kena upload koleksi tudung Fareeda si isteri, oleh si suami dengan tema 
"SAYA SAYANG ISTERI"

Cukup, cukup sudah...ok takat ni ja kot tudung aku. Terima kasih la pada hero pujaan hati kerana sangat memahami dan menerima seadanya kehendak si isteri ni.

Ada ke yg nak ulang alik pejabat pos amik barang isteri, dengan penuh kasih sayang lak tu..hehe
Insya-Allah, sebagai suami dan isteri sama2 lah kita menerima minat pasangan masing2, asalkan tidak melanggar syarak.
 
 Photobucket

My Wedding

Daisypath Anniversary tickers

Happy Birthday Aqil

Daisypath - Personal pictureDaisypath Happy Birthday tickers

Happy Birthday Afiy

Daisypath - Personal pictureDaisypath Happy Birthday tickers

Jom Klik