Friday, 6 April 2012

Jambatan Gantung, Tamparuli

Hari tu, masa pegi Rumah Terbalik, singgah jap Jambatan Gantung Tamparuli, aku ler tu yg ngada2 ajak, memang nak pegi amik gambo je ;p

Layan la dulu lagu Jambatan Tamparuli ni ye, tapi aku pun tak paham sebab bahasa dusun ;)

Pak pak kang ku doh
Sumunsui doh jambatan
Jambatan doh Tamparuli
Bakasut tinggi oku

Pak pak kang ku doh
Sumunsui doh jambatan
Jambatan doh Tamparuli
Bakasut tinggi oku

Sumunsui doh jambatan
Jambatan doh Tamparuli
Pak pak kang ku doh
Bakasut tinggi oku


Silaka nodi kasutku
Naratu lo jambatan
Tinggal poh doh sutakin
Nowid ku di numuli

Ontok di hari 3
Tamu lo Tamparuli
Mingusuk poh hilo kadai
Mogihum doh kasut tinggi

Pak pak kang ku doh
Sumunsui doh jambatan
Jambatan doh Tamparuli
Bakasut tinggi oku

Sumunsui doh jambatan
Jambatan doh Tamparuli
Pak pak kang ku doh
Bakasut tinggi oku 






Steady je aqil, siap berlari-lari lagi


Aku cuak sebenarnya naik jambatan ni, dok tepi2 je, tergoyang-goyang bila ada orang lalu, dorang jalan siap lenggang lenggok laju-laju lagi, aku pulak yg  ke tepi, kena pegang tiang ;)
Photobucket

My Wedding

Daisypath Anniversary tickers

Happy Birthday Aqil

Daisypath - Personal pictureDaisypath Happy Birthday tickers

Happy Birthday Afiy

Daisypath - Personal pictureDaisypath Happy Birthday tickers

Jom Klik