Saturday, 1 September 2012

Aktiviti Selepas Raya

Seronok bercuti kan, tambah2 balik bercuti di kampung. Suasana yg nyaman, sejuk, angin kuat, tapi nyamuk banyak, sian anak2 aku yg kecik comei tu sensitip, kena gigit nyamuk sikit naik kudis ;(

Alhamdulillah, balik kampung kali ni senag jugak nak gerak, sebab pakcik ku bg pinjam kereta. Kami kalo balik kg, takde kenderaan, motor je, jadi dapat pinjam kereta pakcik senang sikit nak bawak budak2 jalan sana-sini.

Dah nak dekat balik tu, aku bawa anak2 jalan2 tepi batas, ada sungai yg dah kering air, sebab kemarau kot. mungkinla, takpon org buka air ke sungai..hurmmm, leh jadi gak. memandai-mandai je aku ni..

i'm not a photographer, jadi gambo tu takde lah secun annas easkey tuh...


: the kiddy shoes..very the cutest kan ::

: the eldest son :

: go go lil boy! :

: scene behind my kid is Gunung Jerai :

: let's show the jajan :


Little kids are always cute right!
Photobucket

My Wedding

Daisypath Anniversary tickers

Happy Birthday Aqil

Daisypath - Personal pictureDaisypath Happy Birthday tickers

Happy Birthday Afiy

Daisypath - Personal pictureDaisypath Happy Birthday tickers

Jom Klik