Friday 28 September 2012

thepoplook.com

Salam semua,

Welcome October ^_^

Sekejap kan masa berlalu, dah masuk oktober sekarang. Ok, disebabkan aku ni suka sangat surf internet, dan kebanyakan barang2 atau baju2 dan tudung2 semua online. Bukan apa, aku ni rajin berjalan, gi shopping mall pun selalu sangat, tp aku tak pandai pilih. masa kat kedai tu aku nampak semua buruk, tambah pulak dengan 2 org budak yg berlari-lari pi mai pi mai, payah tui nak menyopping sakan.

Sekarang, aku jumpa pulak 1 online shop yg memang  best, sebab dorang ada jual dress, tops, pants, rompers dan lain2 yg sangat cantik dan mura harga berpatutan!


cubalah tengok2, best gak. aku dah beli 3 item from this mall.

Julie Chiffon Maxi Dress - Yellow
POPPY

RM 76.00

Chiffon Maxi Dress - Cobalt Blue
Pop Selection

RM 66.00

yang bestnya, FREE POSTAGE

jadi kalo suka pakai dress, nak harga bawah RM100 sila lah ke thepoplook.com 

  Photobucket

No comments :

Post a Comment

My Wedding

Daisypath Anniversary tickers

Happy Birthday Aqil

Daisypath - Personal pictureDaisypath Happy Birthday tickers

Happy Birthday Afiy

Daisypath - Personal pictureDaisypath Happy Birthday tickers

Jom Klik