Tuesday 11 September 2012

Rahsia Tarikh Lahir

Seronok jugak buat benda ni kan, nampak cam mengarut, tp jangan terkejut ada yg buat tesis atau kajian tau. aku try gak tarikh lahir aku, ada gak yg kena, sebab semua ni orang buat kajian kan.

Tarikh lahir : 14 Februari 1983

Mazniza ,
Anda sememangnya HEBAT dan berhak menjadi HEBAT. Apa yang anda hanya perlu lakukan ialah kenali diri anda, gilap dan serlahkan potensi yang telah anda kenalpasti serta perbaiki perkara-perkara negatif yang terdapat di dalam diri anda
Bersama dengan ilmu serta tunjuk ajar daripada mereka yang telah berjaya, buat plan-tindakan dan bersungguh-sungguhlah melaksanakan plan-tindakan anda itu. InsyaAllah, berkat usaha anda yang berterusan yang tidak mengenali istilah putus asa serta doa yang tidak putus-putus kepadaNYA, anda akan berjaya memperolehi apa yang anda angani dan citakan.
Sedikit mutiara kata untuk dikongsi sebagai perangsang kepada anda yang HEBAT ini:
"No matter how bad it is and how bad it gets, you're going to make it."
"Winners never quit, quitters never win."


Tafsiran Tarikh Lahir Untuk : Mazniza (Tarikh Lahir : 14-2-1983)
Nombor Peribadi :
1
Elemen :
Logam
Ciri Utama :
Sendiri
Sinopsis :
Disukai kerana kepimpinannya, namun bersendirian.
Tafsiran Umum Peribadi :
Bijak, pemimpin, pandai menganalisa orang, kreatif, banyak idea.
Warna Yang Sesuai :
Kuning, perak dan putih.
Status Body Mass Index (BMI) :
21 => Normal (mempunyai berat badan yang ideal). Kekalkan gaya hidup yang sihat melalui pemakanan yang sihat dan seimbang serta bersenam sekurang-kurangnya 3 kali seminggu.
Masalah Kesihatan Berkaitan :
Masalah pernafasan, paru-paru, asma, alahan kulit.


PERINCIAN ANALISIS PERIBADI
################################
- Boleh memimpin dan menarik penyokong, berakhir dengan tekanan. Panas baran, kurang penyabar, perlu kembali ke rancangan awal secara berterusan. Perancang yang baik, teratur, tetapi kekurangan dari segi perlaksanaan. Sibuk ke sana sini, banyak tekanan, tetapi membawa kejayaan.

Terlalu mudah mempercayai orang, mudah ditipu. Selalu keluar dan tiada di rumah/pejabat.  Bergaul dengan orang kenamaan/VIP, mudah mendapat kepercayaan orang atasan. Duit banyak dihabiskan untuk belanja orang atasan/kenamaan. Mudah disabotaj dan mensabotaj. Mempunyai daya tarikan yang tinggi, pelaris semulajadi. Mudah terbabit dengan cinta 3 segi, mudah disabotaj. Sesuai menjadi jurujual, agen pemasaran, ahli politik dan artis. Bakat pada suara, boleh bercakap dengan laju, spontan dan berhujah. Cakap lepas dan pedas. Sesuai menjadi guru, pensyarah, penceramah, ahli politik, pemasaran, penyanyi. Cepat mencapai kejayaan tetapi cepat juga jatuh.Memiliki gerak hati, ilham, firasat dan muslihat.Banyak idea, tercari-cari kekayaan/kejayaan, mudah bosan dan terlalu suka berangan.


PERINCIAN ANALISIS KERJAYA
################################
(KERJAYA SESUAI)
Firma perundangan, bank, institusi kewangan, pajak gadai, pejabat kerajaan, senjata, memburu, lawan pedang, peralatan senaman, industri automotif, perkakasan elektrik, tenaga kerja industri kewangan, agen bursa saham, penguatkuasa, polis, pusat sains dan penyelidikan, alat jentera, pengangkutan, kejuruteraan, perlombongan, barang kemas, pengawal keselamatan.

(KERJAYA TERBAIK)
Perabut, kertas, pendidikan, perpustakaan, pertukangan, pakaian, kebudayaan manusia, buku, studio rekaan, fabrik, penanaman, perladangan, hortikultur, perkebunan, perhutanan, kilang papan, perubatan, hospital, keagamaan, pelukis, doktor, ahli farmasi, guru, profesor, penerbit, pegawai perhubungan, pentadbir pejabat.


"Mengenali Potensi Diri Melalui Tarikh Lahir"


  Photobucket

No comments :

Post a Comment

My Wedding

Daisypath Anniversary tickers

Happy Birthday Aqil

Daisypath - Personal pictureDaisypath Happy Birthday tickers

Happy Birthday Afiy

Daisypath - Personal pictureDaisypath Happy Birthday tickers

Jom Klik