Sunday, 16 September 2012

Kenangan masa kecik

Ketawa betul org2 yg kenal aku tengok gambar ni...mentang2 la masa ni zaman perang jepun, kulit aku seputih dodol, hampa gelak2 kan aku yea... sampai aku pon nak tergelak tengok ;) hahaha

♥ Tak ingat dah ni umur berapa la aku masa ni, mungkin dalam darjah 5 kot.. time ni main gila2 punya, zaman budak2 memang seronok, panjat pokok, terbey kera, masuk amik getah pokok org buat pemadam, main masak2, main chaplong, main rounders, tangkap ikan, main hujan, main polis tantri, aci ligan, nyorok2, macam2 lagilah permainan budak kampung.
Banyak permainan budak laki kan, kawan seumur aku lelaki ja situ, jiran terdekat, yg pompuan semua muda2, semua takmau kawan ngan aku, sebab kena buli ;p
 
♥ Yang ni lak gambar dengan sepupu2, aku yg belakang, pakai skirt pendek tu. Muka macam samseng kan, nasib baik besaq jadi cun ;p hahaha
Photobucket

My Wedding

Daisypath Anniversary tickers

Happy Birthday Aqil

Daisypath - Personal pictureDaisypath Happy Birthday tickers

Happy Birthday Afiy

Daisypath - Personal pictureDaisypath Happy Birthday tickers

Jom Klik