Friday 1 March 2013

Trio Cheese Cake Volume 2

Salam Sabtu semua,

Cuti2 ujung minggu gi mana? Free nanti nak gi 1borneo lah, kot2 leh masuk audition Raja Lawak...kehkehkeh ;)

Semalam gi Karamunsing, ingat nak rembat sepasang baju kurung peplum, gila cun patung tu pakai, murah je RM155.00. Sambil husband & anak2 tunggu makanan aku gi try..mak aiii, macam penguin sedang memakai baju kurung lak...homaigod!! Cancel beli, ketinggian aku mana sama am patung tu...huahua..

Pastu balik get ready nak buat Cheesy Cheese Cake versi aku, ritu buat guna resepi dari blog macam keras je, kek tak boh marjerin atau minyak, tak pasti aku buleh ke idak.. Ingat nak buat guna resepi trio cheese cake, pastu letak filling strawberry, dah aku suruh incik suami pegi beli, ngan cheddar dan cream cheese.

Dah siap masak, msa nak boh topping kek, baru aku ingat aku tak letak filling strawberry...adusss!!! Nyanyuk mak...baru 30 tahun! Teruskan je lah, takkan nak robek balik layer tu pulun nak letak filling gak..lain kali lah incik suami ye kita guna filling tu..

Terus kek aku bertukar nama jadi: TRIO CHEESE CAKE 'LESS SWEET'

No comments :

Post a Comment

My Wedding

Daisypath Anniversary tickers

Happy Birthday Aqil

Daisypath - Personal pictureDaisypath Happy Birthday tickers

Happy Birthday Afiy

Daisypath - Personal pictureDaisypath Happy Birthday tickers

Jom Klik