Thursday 19 December 2013

Suka Hatilah Ape Korang Nak Komen

Hai semua!

Tajuk entry kali ni panjang sket ye, selalu pendek dan padat. Sebenarnya aku ni takdelah selalu check sangat komen² kat entry aku ni. Tadi baru je terbaca, dan aku rasa korang ni kelakar dan menyeramkan betul.

 Komen ni aku copy dari ruang Tentang Saya iaitu biodata aku. Ko nak buat apa dik copy mende tu? umur pon aku belum edit, ko dah nak copy. Tunggu akak copy dulu ye.

Pada adik ni, kalau tak tahu nak copy, cer search di google. Dan sebagai wanita dewasa, ehem ehem.. aku nak cakap sketlah, harap² ko ni bukan orang Melayu, sebab orang Melayu penuh adab dan budi bahasa, kalau tak tahu kena tanya, kalo malu tanya ko taip.



 Photobucket

No comments :

Post a Comment

My Wedding

Daisypath Anniversary tickers

Happy Birthday Aqil

Daisypath - Personal pictureDaisypath Happy Birthday tickers

Happy Birthday Afiy

Daisypath - Personal pictureDaisypath Happy Birthday tickers

Jom Klik