Sunday, 22 December 2013

Bilik Tidur Impian

Hampa tau dak, nak habaq ni..rumah kami hat kat kedah tukan dah siap dah. Syok la, tapi tak tau bila buleh dok. La ni dok KK lagi, tak dapat pindah lagi. Ingat nak renovate skit² dulu, tambah dapoq dulu, tanam rumput hat elok² sket, bagi nampak cantik rata gitu.

Pastu aku ppon dok berangan la nak design rumah aku tu nanti macamana.. hikhik. Nak kena cari tema ni. Tapi aku berkenan sungguh design bilik ni, aku dapat dari designer terkenal iaitu encik gugel.

Cantik kan warna ni, aku pon tak tau nak klasifikasikan warna apa. Hijau ka, atau warna mint kan. Spring green rupanya.

Purple pon cantik, tapi mesti laki aku tak nak warna camni.

Merah pon awesome! Ni laki aku suka.

Hitam itu sangat menawan dan masuk dengan semua warna.

Nampak soft sangat warna ni kan.

Banyak design kita boleh buat contoh kan. Harap² semuanya berjalan lancar dan berjaya...hikhik.

Dream as if you'll live forever. Live as if you'll die today.

  Photobucket

My Wedding

Daisypath Anniversary tickers

Happy Birthday Aqil

Daisypath - Personal pictureDaisypath Happy Birthday tickers

Happy Birthday Afiy

Daisypath - Personal pictureDaisypath Happy Birthday tickers

Jom Klik