Wednesday 28 November 2012

Bercuti Kah Aku???

Alhamdulillah...
Malaysia menang semalam ;) aku tak tengok pun, dok dalam kelambu baring2 sebab badan letih, pinggang lenguh. Tah apa aku buat. Pastu ingat nak rehatkan diri, arini nak datang SP sebab nak settlekan isi markah dalam SAPS tu.. aritu dah datang ngat nak settle semua, sekali password & id tak ingat. Last sekali isi SPPBS je.

Arini dah ok, semua dah settle, harap2 SUP tak sms lagi ada keje tak siap ;p

CUTI? tak gi mana2 pun, save budget ;) Tapi ada gak la, masa pi umah kakngah, terus ke Wang Kelian, sempadan antara Perlis - Thailand. Indah khabar dari rupa. Kalo ada yg berniat nak pi sana, den nak kobar ni tak payah la poie sana. Baik pegi Padang Besar, macam2 ada ;) ini seriusss....

Sebelum pegi, budget RM450 nak spent kat Wang Kelian. Sekali tak terusik pun duit tu. Akhirnya beli gak la seluar aladdin 2 lai, skirt selai. itu je..

Petang p umah adik di Kangar, sempat lagi kami (husband & wife) merempit ke Padang Besar memborong sakan. dan tamatlah riwayat RM400 aku tu...

Hanya singgah Cave Of The Darkness (Gua Kelam) sahaja. Takde pun tempat menarik yg aku p cuti2 ni. Dok umah je, baring2, makan2, lepak2, sembang2, basuh baju, makan lagi...itu je. Internet pun takde, harap ke Ipad je, tu pun line celcom cam sengal...

Lagipun nak jimat2, insyaAllah mula 2013 nak mula business baru, jual tudung jugak jenama Ratu Syaszreen Malaysia. Dah pm2 bos besar, dia nak bagi chance aku jadi dealer untuk Sabah ;)  ok jugak, tak salah mencuba kan. Kot2 ada rezeki besar..



 Photobucket

No comments :

Post a Comment

My Wedding

Daisypath Anniversary tickers

Happy Birthday Aqil

Daisypath - Personal pictureDaisypath Happy Birthday tickers

Happy Birthday Afiy

Daisypath - Personal pictureDaisypath Happy Birthday tickers

Jom Klik