Friday, 6 July 2012

Sesi bersama Macaroon

Salam semua~ 

Aku bukanlah penggemar macaroon ygy tegar, biasa2 je, kali ni sebab aritu baru sembuh dari penyakit, pastu ikhtiar sendiri puasa 5 hari berturut-turut, jadi ingat nak la bagi hadiah untuk diri sendiri ye dak! hargailah diri anda, kalau anda tidak menghargainya siapa lagi yg boleh, kan kan ;p

Jadi aku order ngan Oh macaron! dari fb... bukan sikit 30 bijik! ha, makan lah kau ;p

sebenarnya anak2 pon suka sangat dgn macaron, aku bukan tak reti buat, dah 2-3 kali buat, sedap tapi tak jadi, sebab tak 'naik' elok. order online lah senang, tak yah penat2 pukul telur!

30 bijik RM85.00 termasuk pos ke Sabah..ok what! ada org lain juai 36 bijik RM109 termasuk pos..
mak aiii, macam makan kat Italy dah gayanya.


Siap bereben-reben lagi!

Tengok, comelnya diaaaa


Setelah aku 'rasa'


 Silalah order kalau berminat..
Macaron sangat manis, jadi order dulu sikit2, nanti dah sedap baru order banayak2 ;p

selamat mengorder!


Photobucket

My Wedding

Daisypath Anniversary tickers

Happy Birthday Aqil

Daisypath - Personal pictureDaisypath Happy Birthday tickers

Happy Birthday Afiy

Daisypath - Personal pictureDaisypath Happy Birthday tickers

Jom Klik