Thursday, 19 July 2012

Aku & Fareeda

Ini entry pecah rahsia~

Aku bukan kaya pun, cikgu jqaf koman yg pemalas ja. tapi kadang2 hobi kita ni boleh berubah-rubah ikut keadaan semasa.

Sekarang hobi aku ialah mengumpul tudung Fareeda, bukan pengumpul tegar, sebab aku akan letgo tudung yg aku rasa macam dah ada atau tak seseuai dgn aku. Bukan beli sekaligus, tapi beli selai-selai~


Telah dijual ~
** warna sangat gojes tapi cutting pendek sikit


Telah dijual ~

Still available~

Telah dijual ~

 Telah dijual~
** warna sangat cantik soft je tapi takdak baju matching

 Brooch sampai kegilaan ramai~


telah dijual ~



1st set, leh tahan cantik


Beli hanya untuk kepuasan diri, inilah cara saya menghargai penat lelah saya bekerja tiap2 hari, sekali sekala bagi reward pada diri sendiri tak salah kan...

Jeng jeng jeng

  Photobucket

My Wedding

Daisypath Anniversary tickers

Happy Birthday Aqil

Daisypath - Personal pictureDaisypath Happy Birthday tickers

Happy Birthday Afiy

Daisypath - Personal pictureDaisypath Happy Birthday tickers

Jom Klik