Monday, 19 September 2016

Shortform Untuk SAW Dalam Jawi

Assalamualaikum semua,

Entah tajuk apa yang aku tulis ni tah. Aku sorang jer yang paham kot ;p
Entry ini sebenarnya untuk diri sendiri, sebab pernah terjumpa di blog, kemudian masa nak buat tak reti. Yelah bukan tiap2 hari ngadap leptop kan.

Ini adalah ilmu untuk dikongsi bersama jika korang nak taip jawi SAW. Bila kita taip Nabi Muhammad SAW dalam Jawi. 

Baik senang je, sila tekan di keyboard tu:

fdfa
Alt x (tekan serentak)

 Akan dapat macam di atas k. Senang dan mudah...



 Photobucket

My Wedding

Daisypath Anniversary tickers

Happy Birthday Aqil

Daisypath - Personal pictureDaisypath Happy Birthday tickers

Happy Birthday Afiy

Daisypath - Personal pictureDaisypath Happy Birthday tickers

Jom Klik