Thursday 22 August 2013

Selamat Hari Raya (Eh! Sempat lagi ke?)

Assalamualaikum teman² yang singgah sini ^_^

Dengan senyuman tau, akhirnya dpat jugak buka blog yg comel ni...rindu la sangat²! Sepanjang puasa dan raya memang tak dapat langsungnak update apa², bukan takde apa yang menarik, masalahnya takde mood langsung. Taktaula mood tu gi mane, pahtu heran napela status kat nuffnang awat turun pangkat! seniri mau ingat ler...

Alhamdulillah raya pon berlalu dengan jayanya. Kali ni balik senang sikit nak gerak, kakngah aku bagi pinjam kereta dia, tima kasih no kakngah.. aku dah ejas econ hg, topap sikit², pahni aku pinjam lagi nooo....bhahah

Yang paling bestnya, raya ritu aku pakai baju raya yang aku jahit niri habaq hang...heheh..gelak senyum sambil kembang lobang hidung! Sebab utama aku jahit sendiri ialah, kedai² jahit kat KK ni dah takmo amik upah jahit baju aku. Sampai ati depa, sampai memaksa aku jahit seniri. Nasib baik jadi juga, siap buat kain kipas lai. Pastu ada reben, dalam 3-4 kali buat jugakla reben pon. Sat jahit, pahtu tetas, jahit lagi, gamak tak elok tetas lagi...huhuhu saya budak baru belajar..

Inilah baju yang aku jahit tu, siap buat kurung moden pahtu ada line lak di pinggang. mula² ingat nak jahit peplum, tapi konpius la pulak mana 1 nak jahit dulu. Leher ka, sambung dulu ka, atau zip dulu. Last² kensel ja, jahit kurung moden ja senang. Konon² buat ala² designer femes la...huhu.. cer tengok reben gedabak tu kat pinggang, ade sapa leh lawan!!!! hihi

Jom layan gambaq raya aku, anak² dah makin besar, bosan dah  dorang nak amik gambo..huhu..tinggal la aku ngan laki aku snap sana sini.


Dengan suami tercinta

Keluargaku...tengok muka aqil..protes tamau amik gambaq

 Aku purplemommy aka maz ingin mengucapkan SELAMAT MENYAMBUT HARI RAYA AIDILFITRI, MAAF ZAHIR & BATIN dari kami sekeluarga.

 Photobucket

2 comments :

  1. tempahan dorang banyak kot..sebab tu dorang x ambik kot..untunglah pandia jahit baju sendiri..nanti x yah lagi nk p upah kat mane-mane...

    ReplyDelete
  2. Nak sama ngan family punya pasal, belajarjugak la menjahit tu..hihi

    ReplyDelete

My Wedding

Daisypath Anniversary tickers

Happy Birthday Aqil

Daisypath - Personal pictureDaisypath Happy Birthday tickers

Happy Birthday Afiy

Daisypath - Personal pictureDaisypath Happy Birthday tickers

Jom Klik