Thursday, 22 August 2013

Cosway : Bioglo Silky Feet Mask

Semasa entry ini ditulis, mask ni masih lagi dipakai..ngehngeh... jadi takleh letak 'RIVIEW' kat tajuk tu ye.


Tujuan aku beli dan pakai Bioglo Silky Feet Mask ini adalah untuk menjadikan tapak kaki aku bertambah lembut. Seiring dengan usia yang menjejaki 3 series ni, perubahan fizikal pon semakin ketara. Antaranya kekurangan kalsium, kolagen, kendur mendur, garis halus, dan lain² la. Dan aku bukanlah seorang yang obses dengan semua perkara² yang disebutkan tu, tapi mengenai kaki ni aku terpaksa amik tindakan. Sebab tapak kali dah semakin keras/ kematu. menjadikan aku sakit tapak kaki masa berjalan...huhu

Jadi dengan keinsafan yang semakin tinggi ni, aku mengambil langkah pertama dengan memakai stokin. Supaya kulit kaki aku tak kering dan terhindar dengan habuk² jahat. Mula² rasa rimas, sebab aku jenis yang suka pakai heel, tapi serius selesa. Tambah² bila sampai rumah, buka ja stokin rasa cam lembut bebenor tapak kaki aku ni. OK! stage pertama berjalan dengan lancar ^_^

Langkah kedua ni lah aku cuba feet mask dari cosway ni Harga agak mahal untuk yg kedekut macam aku, dalam RM40.00 kot. Tujuannya adalah untuk menggelupaskan tapak kaki aku tu dalam masa 2-3 hari. dan hari ke-7 tapak kaki aku yag gebus gebas.. harapan setinggi gunung!



Takpe², untuk sape yg berminat lehla gi cosway yg terdekat. kalo nak tunggu riview aku jadi ke tidak nanti aku gtau eh..doa² la supaya jadi..bhaha



 Photobucket

My Wedding

Daisypath Anniversary tickers

Happy Birthday Aqil

Daisypath - Personal pictureDaisypath Happy Birthday tickers

Happy Birthday Afiy

Daisypath - Personal pictureDaisypath Happy Birthday tickers

Jom Klik