Monday, 21 February 2011

Aku kah yang bersalah??

Aku ingat akulah guru paling comel+baik di sekolah aku tu. Tapi sangkaan ku tersangatlah meleset! Korang tau tak, pagi tadi di perhimpunan, diorg umumkan program sambutan Maulidur Rasul sekolah kami, kendian nama aku depa announce lah sebagai manager Pertandingan Bercerita.

"Ok, sape nak masuk leh bagi nama kat cikgu nie ye" 

dengan menunjukkan ke arah aku, aku pon control senyuman yang paliiiing maniiis sekali..yang hampehnya sampai balik takde sorang pon datang daftar @_@ takut kena makan ngan aku agaknya! aku memangla garang dalam kelas, tapi aku suka bergurau ngan budak aku, pastu aku berlagak sombong ngan budak lain. Eksyen sket, biar nanti kalo kena ganti klas depa ni tapik springg sket. Harap2 nya esok ade la contestant ;) Kalau tidak aku akan buat PAKSA RELA!!!

My Wedding

Daisypath Anniversary tickers

Happy Birthday Aqil

Daisypath - Personal pictureDaisypath Happy Birthday tickers

Happy Birthday Afiy

Daisypath - Personal pictureDaisypath Happy Birthday tickers

Jom Klik