Thursday 17 February 2011

My Job

Korang cuba teka apa keja aku? Apa job yg menjadi rutin harian aku? Tukang sapu sampah? tukang masak? Tukang cuci baju? YA!! sudah semestinya..aku memang merangkap semua yang disebut! 

Aku gila kuasa...hahaha.

Tapi itu semua bukan job, tapi TANGGUNGJAWAB.. tanggungjawab aku untuk menjaga anak2 aku, untuk membuatkan diorang selesa dengan rumah sendiri. Walaupun aku tak pandai langsung decorate hiasan dalaman rumah aku, at least aku nak jugak anak aku rasa rumah diorang adalah tempat yang paling bersihhhh sekali...hmmmm (^_^)
isk..aku melalut la pulak..

Back to the story, aku adalah seorang guru. Aku mengajar anak muridku untuk menjadi pandai, menjadi lebih pandai dari aku, dan segalanya lebih..itulah harapan aku seorang guru.

Minggu nie akan ada Sambutan Maulidur Rasul kat sekolah aku tu.. aku sebagai manager (aku boh jawatan sendiri) pertandingan bercerita. cari punya cari kat sini aku dapat cerita kanak2 Bahasa Melayu:

Harap2 suma berjalan lancar pada majlis tu nanti, aku selaku manager (dengan riaknya) pertandingan bercerita, tak sabar2 sudah ni menjalankan tugasku dengan penuh dedikasi...grrrrrr

No comments :

Post a Comment

My Wedding

Daisypath Anniversary tickers

Happy Birthday Aqil

Daisypath - Personal pictureDaisypath Happy Birthday tickers

Happy Birthday Afiy

Daisypath - Personal pictureDaisypath Happy Birthday tickers

Jom Klik