Friday, 30 December 2011

Ladang Anggur Beris

Salam semua,
Setelah bercuti selama sebulan, memang best sangat dok kampung tau. Suasana nyaman, segar, matahari terbit lambat (sebab sabah kan cepat), sejuk dan lain2.. hikhik

Takderlah banyak tempat pun kitorang pegi kali ni, tapi kali pertama tengok tanaman anggur di Malaysia kira pegalaman yang best jugak la. Bukan senang nak tanam anggur dengan berbuah lebat ya amat macam tu.

Tempat utama yang dituju ialah ke rumah nenda tercinta di Lubuk Merbau, pendang. Sebab wan baru balik haji (takder lah baru, aku yg pegi lambat!huh) Dalam perjalanan pulang baru kami singgah di Beris.

Kesimpulannya, tempat ni best jugak untuk yang suka bergambar, tapi nak pegi enjoy memang bosan giler. Sebab hanya boleh tengok pokok anggur dan buahnye je. Masuk kena RM4 tapi takleh petik2..

Jomla tengok gambar kitorang yang happy dapat jalan2..itu yg best tau ^_^

Jalan balik dah ni

Di depan pintu, teruja lagi mase ni

incik suami yg bersopan

adik ipar




My eldest son



2 little kiddo yg super active






Photobucket

My Wedding

Daisypath Anniversary tickers

Happy Birthday Aqil

Daisypath - Personal pictureDaisypath Happy Birthday tickers

Happy Birthday Afiy

Daisypath - Personal pictureDaisypath Happy Birthday tickers

Jom Klik