Sunday 14 August 2011

Good bye my darling

Sayang, sampai hati kau tinggalkan aku...eh! ke kau yg ditinggalkan??? konpius...sob sob..tapi aku tetap sedih sebab lepas ni kita tak bersama lagi..setelah sekian lama menyulam kasih, berbalas rindu, akhirnya kita berpisah jua...huwaaa..

Walaupon cinta kita baru bersemi selama 3 tahun setengah, tapi pemergianmu sangat dirasai, sangat hati ini dilukai wahai sayang..segala susah senang telah kita lalui bersama, pahit getir hanya kau dan aku yg rasa, namun hakikatnya terpaksa kita terima. Yang jelas, jodoh kita tidak panjang, semoga dikau bertemu jodoh dengan kekasih baru, yang jauh lebih bertanggungjawab menjagamu, yang mengambil berat makan dan minummu, sesungguhnya aku sangat merinduimu...
















:: WAHAI MYVIKU ::

Merepekkah aku???
sebenarnya aku masih bersedih hati, walaupun aku yg suruh incin suami aku yg jual. tapi sedih pulak bila pk balik. Myvi SAA9600T, kereta pertama kami, silver color. Aku yg pandu, sejak pindah KK, stat keje kat SPR kereta nielah yg aku pakai berulang-alik meredah banjir bersama, 1 kali tayar pecah sebab pancit tapi aku tak sedar, aku drive gak sampai parking lot ;p Sebab incik suami mase tu di pedalaman, jadi 5 days aku yg drive ke sana sini. 

Pastu aku sambung KPLI, kereta nie juga yg aku drive, ulang alik 45km KK-tuaran..pancit 1 kali, kali nie aku sedar yg ianya pancit, terus aku membelok dan menalipon incik suami yang datang sebagai hero. Dan aku terus guna sehingga Julai 2011, walaupon sudah ada yang baru, namun kau tetap di hati.

Tapi kau terpaksa ku lepaskan jua,bukan kerana tak sayang, sayang beb dengan si katak ni. Tapi cd player dah rosak, bawa gi service tapi kene tukar, tayar kau dah mengaum kuat bagaikan harimau lapar tidak kekenyangan setelah diberi makan berpuluh kg daging (merepek je), sampaikan aku nak drive gi Tuaran pun kene bukan sound radio kuat2 sebab bunyi tayar kau lagi kuat dari radio tu! incik suami kata kena hantar allignment, tapi dah 3,4 kali pegi sama juga...last aku cakap tukar jelah tayar tu (dengan pandainya dan megahnya)...kahkah

kenapa kau ku lepaskan? sebab dah ada pengganti Saga FL biru, walaupun besar, lambat pick-up, takdelah aku sayang sangat, tapi ku terpaksa redha, kau dah tak selamat nak ku bawa ulang alik 90km sehari. sebab kedua, aku dah tak mampu nak bayar kau, dengan saga FL lagi, dah le minyak keta baru 2X ganda dari kau. kalau myvi tu sekali boh RM52 penuh leh pakai seminggu, incik Saga ni sekali boh RM40 penuh, seminggu 2-3 kali...mak aiii...kayalah petronas membakut cenggini ;(

Last but not least, Selamat tinggal sayangku..

Siap balut kusyen lg


My New baby at the back
with myvi


Photobucket

No comments :

Post a Comment

My Wedding

Daisypath Anniversary tickers

Happy Birthday Aqil

Daisypath - Personal pictureDaisypath Happy Birthday tickers

Happy Birthday Afiy

Daisypath - Personal pictureDaisypath Happy Birthday tickers

Jom Klik