Friday, 16 September 2011

Yang Ku sayang

Korang tau apa kesukaan dan kesayangan aku sekarang?
Haa..percaya tak peredaran masa memang merubah kehidupan kita..betul???


:: my make-up tools ::
Kalau kena rompak ler memang kaya perompak tu, tu pon kalo leh juai, kalo tak ko pakai la seniri.

:: my enpon ::
Samsung, baru je beli time raya ritu, murah je RM350, tapi nie je yg memenuhi ciri2 yg aku cari..
nipis, kecik, pink dan murah ;) kedekut kan


:: My leptop ::
Sebenarnya ni leptop hasben, dia menurunkan kuasa kat aku sebab dia beli leptop baru. Dah lama aku pakai, mungkin dalam 3 tahun, sampai keypad pun tercabut, anak aku cungkil. Ada juga niat nak beli yg baru, macam termimpi2 nak tekan Apple (berangan tak hengat),tak pon Sony Vaio, tapi kawan aku kata lagi ko buleh tekan bakpe nak beli baru, membazir jer..betul gak...emmm..nanti2 lah
Tengok, dah hilang space bar ;p

:: my mecin jahit ::
Baru gak beli, niat nak jahit tudung, tapi kengkangan masa sangat menjadi punca. Sabar ye, nanti aku guna ko!!
Photobucket

My Wedding

Daisypath Anniversary tickers

Happy Birthday Aqil

Daisypath - Personal pictureDaisypath Happy Birthday tickers

Happy Birthday Afiy

Daisypath - Personal pictureDaisypath Happy Birthday tickers

Jom Klik