Saturday 14 May 2011

BLOG RIVIEW: FATIN LIYANA






Ade korang kenal si FATIN LIYANA ni? aku pon tak kenal...huhuhu
tapi aku memang suka baca blog dia, orangnya pon cukup cantik, memang lawa, model kot sebab gambo2 die memang pose ala2 model gitu..
Blog dier banyak kisah hidup dia di Idonesia, apa aktiviti dia, kira banyak input jugak bila kita baca..
pastu kalo korang bace blog dier, serius u all rasa dia sangat ikhlas bila menulis, aku pon taktau naper..

Info FATIN LIYANA (aku amik dari sini):
Nama : Fatin Liyana
Umur : 22 tahun
Asal : Seremban
Tarikh Lahir : 12 Jun 1989
Lokasi Sekarang :  
Bandung : 3rd year medical student of Universitas Padjadjaran Bandung, West Java, Indonesia.
Berbintang :  Gemini

Interest :  Money, Travel, Ryan Higa, Jay Chou, ST12,Photoshoot,Fashion,Medical & her Blog!

Berdasarkan komen2 yg aku baca, aku wat kesimpulan yang fatin nie seorang yg:
  1. sangat gorgeous @ cantik @ comel
  2. Peramah ngan suma orang
  3. suka dengan modelling
  4. penulis blog yg ramai giler peminat (22 ribu tu, korang hader???)
Kalau nak tau lebih lanjut, terjah je blog dier, dia tak caj pon...hehehe..
For FATIN LIYANA, always smile, biat aper org kata, yang penting ko tak bersalah dikkk!!!yuhuuu

No comments :

Post a Comment

My Wedding

Daisypath Anniversary tickers

Happy Birthday Aqil

Daisypath - Personal pictureDaisypath Happy Birthday tickers

Happy Birthday Afiy

Daisypath - Personal pictureDaisypath Happy Birthday tickers

Jom Klik