Monday 16 May 2011

Blog Riview - Nurul Ain Abd Salam

Salam semua..
Dah tengah malam bute baru aku nak update blog kan..
Hokey...blog yg aku nak review skang, blog seorang gadis, sangat cantik, bertudung..
jengjengjeng..

Nurul Ain Abd Salam

Nama blog die yang cumel sangat ini ialah

Info tentang ain:
Nama: Nurul Ain Abd Salam
Status: Tunangan orang
Umur : 25 tahun
Asal :Johor
Skrang di KL
Bekerja
Bintang : Scorpio

Pendapat wa ngan gegirl ni kan:
  • happy go lucky
  • Blog die mengisahkan hidup dia, family, dia jenjalan, gambo dia yg cantik cam model tu (Cik epal siap cakap die cam Rozita Che Wan lg)
  • Blog dia colorful, cantik memang sesuai untuk gegirl comel2 ni
  • Dia follow beratus blog...tak cayer tengok lah..
  • Dia peramah, selalu tegur org lain yg tegur dia lam fb ...aku baca komen org je...hihi
Jom layan gambo dia (credit to mr.google):

Header blog

Ain rajin ber'blogging', ramai betul dia follow

Follower pon 3000 lebih, aku hader???terus muka kesian..

Tengok dia pose, cam artis

Interframe lak cik epal ni...
Itu jelah..nak boh banyak2 jang tuan punye blog marah lak..dah la aku mintak dengan pak cik google je..
Kalo nak tengok banyak lg,pastu kongsi citer ngan dia, g follow die k...

2 comments :

My Wedding

Daisypath Anniversary tickers

Happy Birthday Aqil

Daisypath - Personal pictureDaisypath Happy Birthday tickers

Happy Birthday Afiy

Daisypath - Personal pictureDaisypath Happy Birthday tickers

Jom Klik