Thursday 3 January 2013

Octard from Japan

Salam semua ~

Selamat Tahun Baru 2013 ^_^ walaupun lambat sikit tapi nak jugak ucap, still minggu pertama Januari kan ;)
Nak juga cerita pasal produk baru ni, adik beradik Naturactor cover face juga, keluaran Meiko from Japan ;) nama cover face baru ni OCTARD.

Original from Japan okey, 6-7 ari gak la baru sampai, yg penting free postage. uols kena sabar mcm iols, baru dapat parcel dengan selamat tau...


Comel kan parcel, tengok siap tunjuk bukti lagi original post from Japan.

Octard mcm naturactor gakla, ada banyak range color, aku amek S41 kot, bila sampai rasa mcm putih lak. Tapi tak kira aku pakai gak. Lembut sangat tekstur cover face ni, sapu kat muka memang tak terasa, coverage tip top k, sapu sikit dah cukup.


Aku beli 1 set dengan 2 way cake sekali. color yg masuk la. best gak bedak dia, ngam ngan warna kulit. Aku suggest la pada yg berminat amik color natural malay, takde la gelap sangat. Tersalah amik jadi tepung gomak la *aku le tu..

Berminat leh contact seller octard, student yg kat jepun. FB dia Wanie .


Photobucket

1 comment :

My Wedding

Daisypath Anniversary tickers

Happy Birthday Aqil

Daisypath - Personal pictureDaisypath Happy Birthday tickers

Happy Birthday Afiy

Daisypath - Personal pictureDaisypath Happy Birthday tickers

Jom Klik