Saturday 26 January 2013

Aku Terleka...

Assalamualaikum..

Wahai belog kesayanganku, yg dah lama ku tinggalkan. Tiap2 hari asyik cakap nak tulis belog je, tapi bukak pon idak..

Busy pon takde la sangat, just sekarang koleksi tudung Ratu Syazreen dah ada dalam tangan, saper yg nak membeli bolehla. Memang cantik kaler2 tudung ni tau. leh tengok sini ---> facebook

Pastu pulak sibuk menjual tops/ dress peplum, semua cun2 belako la. boleh tengok facebook yg sama yer.

Pastu sibuk pulak aku menjadi penonton tegar Maharaja Lawak Mega. Tahniah ler pada JOZAN yek, suke aku bila Johan naik stage. Sebab pada aku, Zizan kurang menyengat tanpa Johan. Kiranya lawak2 Jozan akan menjadi kalo ada Johan, tapi Zizan diperlukan untuk meraih undian SMS yg tinggi. Wah, anugerah Raja SMS leh dapat kat Zizan la pasni, Mawi kureng dah.

Eh, pasal artis lak aku membebel. Yang pasti AC the best ;)

InsyaAllah, aku try nak jual mende lain lak selain tudung. Sekarang dah masuk peplum tops, dress, skirt, pasni akan ada skinny jeans yg kaler2 tu, pastu beauty product mcm eye mask, face mask, foot detox dan lain2 lah.

Sebab sekarang aku rasa mende2 ni semua sangat penting (mentang2 tahun ni aku dah 30 tahun) haha
Sebab terlalu letih, mata jadi sembab, badan lenguh2, gemuk, lemak sana sini..mula dah, ni namanya low confidence level ;p

Keep it up reading my blog, tak baca pon takper, jangan remove dari blost list k ~

Bababai ~

 Photobucket

No comments :

Post a Comment

My Wedding

Daisypath Anniversary tickers

Happy Birthday Aqil

Daisypath - Personal pictureDaisypath Happy Birthday tickers

Happy Birthday Afiy

Daisypath - Personal pictureDaisypath Happy Birthday tickers

Jom Klik