Tuesday 11 December 2012

Welcome December

Alhamdulillah,

Sekejap je kan masa berlalu..dah masuk disember. Okey, entry ini di taip Dari iPad, jadi apa2 salah eja adalah auto-correct tanpa sedar diri ;)

Macamana azam 2012 korang? Dah tercapai ke? Aku takde pun tercapai..hehe..mungkin akan di bawa ke 2013.

InsyaAllah, tahun 2013 ni Ada juga azam baru. Seperti Ingin menabung, sikit2 lama2 jadi bukit ;)
Then, nak cari takaful untuk anak2. Jadi kalo Ada agent takaful yg terbaca entry ini silalah pm saya, walaupun saya student muamalat tapi saya sangat lemah bab takaful ni (itulah akibatnya mengumpat cikgu, ilmu tak berkat, tak masuk otak!)

Tahun 2013 ni juga plan nak buka gerai, jual goreng pisang ke, kuih muih ke. Mak nak join start Januari ni..moga2 Allah memberkati Dan mempermudahkan segalanya... Ameeen ;)

Ada lg plan, nak cari shop lot, ini susah sikit. Kalo sah aku jadi dealer Sabah, Dan sambutan hangat, Maka luaslah empayar aku ni. Nama butik dah ada, ingat nak guna PURPLE atau UNGU.. simple & nice kan...erk, macam perasan ;(

Apa saja impian korang, aku sentiasa wish all the best. Sometime, tak semestinya apa yg kita nak Akan tercapai. Sebab manusia Akan berusaha, tapi yang menentukan segalanya adalah Allah Yang Maha Esa.

* I'm 30 next year ;)
* jangan lupa join page Ratu Syazreen Malaysia, banyak tudung cantik untuk semua. Jom support business kaum Melayu!

  Photobucket

No comments :

Post a Comment

My Wedding

Daisypath Anniversary tickers

Happy Birthday Aqil

Daisypath - Personal pictureDaisypath Happy Birthday tickers

Happy Birthday Afiy

Daisypath - Personal pictureDaisypath Happy Birthday tickers

Jom Klik