Friday, 8 April 2011

MELODI TANPA FAFAU DAN WAHID


Haaaa...lepas ni kita dah tak dapat tengok Fara Fauzana dan Wahid jadi pengacara Melodi lagi, menurut sumber mereka digugurkan..???betul ke? Tapi rasanya diorang dah tamat kontrak mungkin, sebab dah lama kan diorang jadi pengacara Melodi..

 Pengganti?
Dengan sah den nak kobar pangacara baru Melodi ialah Zizan Raja Lawak dan juga Dira..
Agak2nya dapat tak peluang Dira bercakap nanti?? Risau jugak, sebab Zizan kalau bercakap takde tanda noktah, macam episod akhir Melodi Fara dan Wahid ritu, mana da dengar suara si Dira pun, suara Zizan je.. takpelah yang penting harap2 dengan gandingan baru dapat menceriakan lagi MELODI...
Zassssszzz......Layannnnn

My Wedding

Daisypath Anniversary tickers

Happy Birthday Aqil

Daisypath - Personal pictureDaisypath Happy Birthday tickers

Happy Birthday Afiy

Daisypath - Personal pictureDaisypath Happy Birthday tickers

Jom Klik