Tuesday 1 October 2013

Cuti-cutian di Lubok Merbau

Assalamualaikum wbt

Gambar ni masa cuti sekolah lepas. Masa raya kedua atau ketiga kalau tak salah. Seronoknya bukan kepalang, bercuti di kampung tok & wan, di Lubok Merbau. Yang bestnya, rumah dorang ni dikelilingi dengan pokok² buah, ada rambutan, cempedak, dokong, petai dan lain² la. Paling best petai la sebab besar² dan gmuk²..


Time nak balik dah ni, pakat² kutip buah rambutan untuk dibawa balik.

Kak Long dan Hafiy. Anak kak long la yg aku selalu buli, Awisy..yg selalu aku suruh menjerit tu

Adham Hafiy
Over tak aku???

Baju kurung peplum yg aku beli dari website We Luv Peplum
Dah 2 pasang kurung peplum aku beli dari sini, lagi satu pattern ada button, sesuai untuk mereka yyg menyusu.

Aku punya yg warna hijau tu ;)

Anak² aku dengan anak² kakak aku. Luqman Haqim dan Umar. Panjang nama Umar ni, aku pon tak ingat. Ada Ramadhan lagi nama dia.

Aku dengan mak aku. semua org cakap aku gemuk, sampai aku boh dlm fb org komen, 
"za peknen ke?"
Slumber ja aku jawab, taklah..aku gemuk!

Oh my awish!! ibu chik rindu awisy!!!
Photobucket

No comments :

Post a Comment

My Wedding

Daisypath Anniversary tickers

Happy Birthday Aqil

Daisypath - Personal pictureDaisypath Happy Birthday tickers

Happy Birthday Afiy

Daisypath - Personal pictureDaisypath Happy Birthday tickers

Jom Klik